Відповідно до законодавства України «Про захист прав споживачів» наш Інтернет-магазин надає 14 днів на обмін/повернення товар неналежної якості, а також якщо товар Вам не підійшов. Зверніть увагу, що обмін/повернення можливе за умови:
- якщо товар новий, тобто який не був в експлуатації та не має слідів використання: подряпин, потертостей тощо;
- програмне забезпечення не змінювалося;
- на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмови;
- збережені: повна комплектація, ярлики, цілісність та всі компоненти упаковки;
- заводське маркування;
- не зняті заводські плівки;
- якщо збережено розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
Гарантія від магазину
У гарантійному ремонті може бути відмовлено через:
- втрату гарантійного талона;
- порушення збереження гарантійних пломб;
- наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- наявності пошкоджень, отриманих унаслідок аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також унаслідок дій третіх осіб або непереборної сили;
- з ознаками горіння або димлення виробу (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу, ін.);
- наявності пошкоджень, викликаних потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, комах тощо;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
У разі виявлення недоліків товару під час експлуатації протягом гарантійного терміну, якщо вимоги щодо експлуатації були виконані правильно, з усіх питань здійснення гарантійного обслуговування товару, рекомендуємо Вам звернутися до відділення приймання товару на повернення / обмін, гарантійного ремонту, адреса (телефон) якої зазначена в гарантійному талоні або супровідній документації до товару. Ми ж своєю чергою передаємо несправний товар до сервісного центру постачальників, які проводять діагностику виявлених недоліків, визначають характер дефекту - заводський брак або результат неправильної експлуатації покупцем, протягом 5 днів. Після проведення перевірки, може бути проведено гарантійний ремонт товару з недоліками, що виникли з вини виробника. Якщо проведення ремонту неможливе, то за умови пред'явлення експертного висновку у встановлені законом строки ми здійснимо заміну товару із заводським дефектом на товар належної якості або повернення грошових коштів.
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)