Обмін та повернення

Відповідно до законодавства України «Про захист прав споживачів» наш Інтернет-магазин надає 14 днів на обмін/повернення товар неналежної якості, а також якщо товар Вам не підійшов. Зверніть увагу, що обмін/повернення можливе за умови:
  • якщо товар новий, тобто який не був в експлуатації та не має слідів використання: подряпин, потертостей тощо;
  • програмне забезпечення не змінювалося;
  • на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмови;
  • збережені: повна комплектація, ярлики, цілісність та всі компоненти упаковки;
  • заводське маркування;
  • не зняті заводські плівки;
  • якщо збережено розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
Гарантія від магазину
Гарантія на проданий товар передбачає безкоштовний ремонт виробу протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або його заміну на аналогічний за призначенням пристрій у разі неможливості ремонту.

У гарантійному ремонті може бути відмовлено через:

  • втрату гарантійного талона;
  • порушення збереження гарантійних пломб;
  • наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • наявності пошкоджень, отриманих унаслідок аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також унаслідок дій третіх осіб або непереборної сили;
  • з ознаками горіння або димлення виробу (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу, ін.);
  • наявності пошкоджень, викликаних потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, комах тощо;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

      У разі виявлення недоліків товару під час експлуатації протягом гарантійного терміну, якщо вимоги щодо експлуатації були виконані правильно, з усіх питань здійснення гарантійного обслуговування товару, рекомендуємо Вам звернутися до відділення приймання товару на повернення / обмін, гарантійного ремонту, адреса (телефон) якої зазначена в гарантійному талоні або супровідній документації до товару. Ми ж своєю чергою передаємо несправний товар до сервісного центру постачальників, які проводять діагностику виявлених недоліків, визначають характер дефекту - заводський брак або результат неправильної експлуатації покупцем, протягом 5 днів. Після проведення перевірки, може бути проведено гарантійний ремонт товару з недоліками, що виникли з вини виробника. Якщо проведення ремонту неможливе, то за умови пред'явлення експертного висновку у встановлені законом строки ми здійснимо заміну товару із заводським дефектом на товар належної якості або повернення грошових коштів.

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)